PwC Frankrijk
Situatie
Met het project “Werkplek van de toekomst” legt PwC de basis voor een ware transformatie van de bedrijfscultuur. Bij PwC Frankrijk kunnen medewerkers zich verzekeren van een optimale werkomgeving met behulp van één enkele app. De functionaliteiten van de Vecos lockers zijn in de PwC-app geïntegreerd.
Oplossing
De hele werkomgeving van PwC is opnieuw ontworpen om een nieuwe ervaring te bieden aan zowel medewerkers als klanten. Het eerste gebouw dat onderdeel is van dit project is Chrystal Park, PwC Frankrijk. Bij Chrystal Park heeft PwC Het Nieuwe Werken (ook: Activiteit Gerelateerd Werken) geïntroduceerd.
“Het Werkplekproject is gericht op menselijke creativiteit en is voor alles gebaseerd op drie doelen: onze klanten een 5-sterrenervaring geven, technologie onze expertise tot dienst laten zijn en interactie tussen onze teams faciliteren om beter samenwerken en samenleven te stimuleren,” legt Geoffroy Schmitt van PwC Frankrijk uit.
Alle services in één app
PwC besloot met het Vecos lockermanagementsysteem te werken om hun activiteit-gerelateerde werkomgeving te ondersteunen. De keuze viel op het Vecos-systeem omdat het de optie biedt om de functionaliteiten te integreren met andere PwC-services en het eenvoudige lockermanagement dat ervoor zorgt dat alle medewerkers altijd en overal een locker kunnen gebruiken.
Voor een soepele gebruikerservaring introduceerde PwC Frankrijk een app. Via de app op hun smartphone kunnen medewerkers een optimale werkomgeving creëren, steeds aangepast aan de verschillende activiteiten en behoeften door de dag heen. Via die ene applicatie kunnen medewerkers toegang krijgen tot een vergaderruimte, telefooncel of een locker.